fbpx

העיר בודפשט הפכה בשנים האחרונות להיות אחד היעדים הפופולאריים ביותר בקרב תיירים רבים בכל העולם וגם מישראל. יותר ויותר תיירים מגלים את שכיות החמדה של העיר הנפלאה, את האטרקציות הרבות, את מרכזי הבילוי, את אתרי הטבע ועוד ומגיעים אליה בכל עונות השנה. וכמו בעוד ערים גדולות ופופולאריות באירופה גם דירות הנופש צוברות תאוצה ותיירים רבים מעדיפים לשכור דירת נופש ולא להתארח בבית מלון, גם בדרגה של חמישה כוכבים. בתקציב  ששוכרים חדר בבית מלון אפשר לשכור דירה גדולה, מרווחות ומאובזרת שתכיל בנוחיות משפחה עם ילדים או מספר מבוגרים

דירות נופש בבודפשט – כל היתרונות בדירה אחת!

הזמנת דירת נופש עדיפה על פני אירוח במלון בכל מקרה שבו מדובר על אירוח רב משתתפים. כאשר האירוח מיועד למשפחה עם ילדים או לקבוצת חברים העלות של דירה הנופש תהיה נמוכה באופן משמעותי מהעלות של שכירת חדר בבית מלון, ועל אף המחיר הזול יחסית יוכלו כל האורחים ליהנות מנופש עשיר, ממגורים ברמה גבוהה ומקרבה אל מרכז העיר ואל אתרי התיירות והבילוי.

אירוח בדירות נופש עדיף לא רק כאשר יש צורך לארח מספר גדול של אורחים. דירות הנופש מציעות לאורחים את כל הפינוקים האפשריים. תוכלו ליהנות מדירה מרווחת וגדולה, מאבזור מלא כמו מטבח, סלון טלוויזיה, מגבות, מגהץ, מכונת כביסה וייבוש ועוד, והכול נקי ומסודר. כל הדירות נקיות, מרוהטות בריהוט חדש ובמגוון סגנונות, קלאסי, צעיר ובוהמי.

דירות הנופש ממוקמות במיקומים הטובים ביותר. תוכלו להתארח בדירה גדולה ומרווחת ולהרגיש בבית. נוסף על כל הטיולים, הבילויים והחוויות הרבות שתצברו במהלך החופשה תוכלו להרגיש את קצב החיים בעיר, למספר ימים או שבועות, תוכלו לצלול אל תוך החיים ההונגריים, לראות ולהרגיש איך חיים התושבים בעיר הגדולה.

אנו בחברת "לה דיפרנס" מציעים דירות נופש בכל גודל, בכל רמה ובכל סגנון. דירות הנופש הנמצאות במרכז העיר ברובע היהודי, באזור האופרה ובאזור הפרלמנט והבזיליקה, הן הדירות המבוקשות ביותר על ידי הנופשים וגם היוקרתיות ביותר. אם תרצו לקנות דירה בתקציב נמוך יותר, נוכל להציע לכם דירות יפות ומרווחות באזורים מרוחקים קצת יותר.

אנו מעסיקים צוות עובדים מקומי שידאג לקבל את האורחים, לנקות את הדירה ולתחזק אותה.

רכשתם אצלנו דירת נופש להשכרה, אנו נדאג לעשות הכול כדי שהתשואה שתקבלו על הדירה תהיה תשואה גבוהה ואטרקטיבית.

רכשתם דירה באמצעות חברת "לה דיפרנס", אתם בידיים טובות. אנו מלווים אתכם בכל השלבים, החל מרכישת הנכס, בהשכרת הדירה וכאשר תרצו נסייע לכם גם למכור אותה.