fbpx

דירות למכירה בבודפשט – איך להצליח בקניית דירה בבודפשט?

שנת 2015 סימנה את התחלת השגשוג של שוק דירות למכירה בבודפשט . מאז שנת 2007 , שנה שבה פרץ המשבר הפיננסי בכל רחבי העולם, גם שוק הנדל"ן בבודפשט נכנס לקיפאון, אך  בשנת 2015 נרשם זינוק במכירת הדירות בבודפשט. נתוני הסטטיסטיקה שנאספו על ידי  משרדי הנדל"ן הגדולים בעיר מלמדים כי רק ברבע האחרון של שנת 2015 נמכרו למעלה משלושים וחמישה אלף דירות בעיר, ורובם נרכשו על ידי משקיעי נדל"ן מכל רחבי העולם, מכירת דירה בבודפשט מעולה לא הייתה משתלמת יותר.

התחזיות בשוק מלמדות כי התעניינות בשוק הנדל"ן של העיר הולכת להתעצם בשנים הקרובות, בעיקר בחלקים המרכזיים של העיר כמו הרובע היהודי, אזור האופרה, אזור הפרלמנט והבזיליקה, אזורים תיירותיים שבהם אפשר להשכיר את הדירות הן לטווח קצר והן לטווח ארוך.

הדירות למכירה בבודפשט זמינות ואטרקטיביות לישראלים. במקום לקחת משכנתא בישראל ולקנות דירה אחת, תוכלו לרכוש מספר דירות בבודפשט וליהנות מתשואה נאה וממינימום של דאגות. אנו בחברת "לה דיפרנס" נדע לבחור עבורכם את הדירות האטרקטיביות ביותר ולנהל את הנכס עבורכם בהצלחה.

מכירת דירות בבודפשט – גם אתם יכולים ליהנות מתשואה ריאלית בעזרת "לה דיפרנס"

ההשקעה בשוק הנדל"ן בבודפשט מוכיחה את עצמה כהשקעת נדל"ן אידיאלית. בשנים האחרונות בודפשט הפכה להיות מרכז חיים שוקק, בעיר מבקרים מיליוני תיירים בשנה, אינספור אנשי עסקים מכל רחבי העולם מגיעים אליה ועשרות אלפי סטודנטים לומדים בה. הדירות למכירה בבודפשט שנרכשות על ידי משקיעי הנדל"ן זוכות לאחוזי תפוסה גבוהים ומניבים תשואות נאות.

בעיר בודפשט נמצאות כמה מבין האוניברסיטאות הטובות ביותר באירופה המושכות סטודנטים מכל העולם וגם מישראל. הלימודים הנמשכים על פני מספר שנים מניעים סטודנטים רבים לקנות דירות בעיר כדי לחסוך את דמי השכירות, להרוויח נכס, לממש אותו ברווח בסיום תקופת הלימודים או להמשיך ולהשכיר אותו וליהנות מדמי השכירות האטרקטיביים. בעלי הדירות המשכירים דירות לסטודנטים נהנים מפלח שוק יציב, שוק שבו סטודנט אחד המסיים את ללימודים מעביר את הדירה לסטודנט מתחיל והדירות כמעט אף פעם אינן עומדות ריקות.

עליית הערך והכנסה הרווחית של מכירת דירות בבודפשט מוכיחה את עצמה בעקביות במשך השנים האחרונות, אך בתנאי שיודעים איזו דירה לקנות ואיפה לקנות. כל עוד הנכס ממוקם במקום הנכון, ההשקעה תהיה אטרקטיבית וכדאית.

סוזנה גרונר, מנכ"לית חברת "לה דיפרנס" מסבירה כי העיר מחולקת לאזורים שונים וכל אזור מחולק לשכונות שונות. מחירי הנכסים והתשואות שאפשר לקבל בכל שכונה שונים זה מזה באופן משמעותי.

משקיעים זרים שאינם מכירים היטב את השוק עלולים להתפתות לרכישה במחירים גבוהים ממחירי השוק האופטימליים או  לרכוש דירות באזורים פחות נכונים להשקעה. סוזנה גרונר ילידת הונגריה שהתגוררה שנים רבות בבודפשט יודעת לבחור עבור המשקיע הישראלי את המיקום הטוב ביותר, בשכונות השוות של העיר, שכונות שבהן אפשר להשכיר בקלות את הנכסים וליהנות מתשואה מקסימאלית.

גם גובה המחירים עלולים להוות בעיה למשקיע הזר. זה לא סוד, אומרת סוזנה, כי המחיר השיפוצים, לדוגמה, למשקיע הזר יהיה כמעט תמיד גבוה יותר מהמחיר לתושב המקומי. אנחנו בחברת "לה דיפרנס" קשרנו קשרים עם אנשי נדל"ן ואנשי מקצוע מקומיים מוכרים ואמינים, בעזרתם נוכל להציע גם למשקיע הישראלי דירות למכירה בבודפשט ברמת המחירים הנמכרים לתושבים המקומיים ושיפוצים במחירים אטרקטיביים.

מכירת דירות בבודפשט מתחלקת בין מכירה של דירות חדשות לבין מכירת דירות ישנות. הדירות הישנות, אומרת סוזנה, הן דירות קלאסיות ויפות עם תקרות גבוהות המאפשרות לנצל את החלל ולבנות גלריות. בחברת "לה דיפרנס" אנו מתמחים במכירה של דירות ישנות ומיוחדות ויודעים איך להשביח את הנכס לצורך מקסום ההשקעה.

מלאי הדירות האיכותיות והקסומות בבודפשט הולך ומצטמצם והביקוש גדל. אל תהססו, צרו קשר עוד היום עם סוזנה מחברת "לה דיפרנס"!

שיחת ייעוץ ללא התחייבות!