fbpx

דירות להשקעה בבודפשט – למה גם לכם כדאי לקנות דירה בבודפשט?

בעשור האחרון השקעות נדל"ן בבודפשט הפכו לאפיק אטרקטיבי המושך משקיעי נדל"ן מכל רחבי העולם, וגם מישראל. הביקוש לרכישת נכסי נדל"ן גובר והולך בשנים האחרונות, עובדה המלמדת על היציבות של שוק הנדל"ן בבודפשט לעומת שווקים בערים אחרות באירופה ועל הפוטנציאל העסקי הגבוה שמציעה בודפשט למשקיעי הנדל"ן.

דירות להשקעה בבודפשט – מידע קצר על שוק הנדל"ן בעיר

סיבות רבות הביאו את הבחירה בעיר בודפשט ליעד אטרקטיבי ומבוקש בין משקיעי הנדל"ן בעולם. בודפשט נמצאת במרכז אירופה, היא אחת משש הערים הגדולות ביבשה ויחסית לאחרים אחרות כמו פראג או ורשה מחירי הנדל"ן בעיר עדיין זולים ואטרקטיביים מאוד.

בעיר פועלות עשרות אוניברסיטאות שבהן לומדים מאות אלפי סטודנטים זרים ומיליוני תיירים מכל העולם מבקרים בעיר בשנה. העיר מושכת עשרות אלפי אנשים עסקים החיים בה ומנהלים בה עסקים חובקי עולם, הקלות היחסית של רכישת דירה בעיר והאפשרות ליהנות מתשואה גבוהה הכתירו את בודפשט כפנינת הנדל"ן באירופה ואולי גם בעולם.

כאשר בוחנים בעיניים מקצועיות את השקעות הנדל"ן בבודפשט בעשור האחרון, אי אפשר להתעלם מהעלייה במחירי הדירות בשנים האחרונות. לאחר הקיפאון ששרר בשוק בין השנים 2007-2012 שוק הנדל"ן התעורר ומחירי הדירות עלו בעשרים אחוז בממוצע. משקיעי נדל"ן שרכשו בעיר דירות עוד לפני הקיפאון הגדול נהנים מעלייה של מאות אחוזים בערך הנדל"ן, וגם מי שרוכש דירה היום, נהנה עדיין ממחיר אטרקטיבי, מחיר שהמומחים צופים שהוא עתיד לעלות עוד בשנים הקרובות.

אי אפשר לדבר על  השקעות נדל"ן בבודפשט בלי לדבר על שוק השכירות בעיר. שוק השכירות בעיר פעיל מאוד ומניב תשואה גבוהה בעיקר באזורים המרכזיים. שוק השכירות מבוסס על סטודנטים רבים המגיעים לעיר ללמוד באוניברסיטאות היוקרתיות שלה, על אנשי עסקים העובדים בחברות בין לאומיות, על דיפלומטים ועל מיליוני התיירים המגיעים אל העיר. בכל עונות השנה יש ביקוש קבוע להשכרת דירות, בכל גודל בכל תקציב ובכל מקום, גם באזורים המרכזיים וגם באזורים המרוחקים קצת יותר ממרכז העיר המבוקשים על ידי האוכלוסייה המקומית.

מבחינה ריאלית אפשר לראות צמיחה כלכלית רצופה של הונגריה בכלל ושל בודפשט בפרט. לצד ההשקעות של האיחוד האירופאי בעיר, חברות ענק מאירופה מעתיקות את הפעילות העסקית שלהן אל העיר, והעיר משדרת תחושה של יציבות עסקית. אפשר לומר בוודאות כי בשלב הזה מחירי הנכסים בבודפשט עדיין נמוכים מהמחיר הריאלי שלהם, ולכן מומחי הנדל"ן בכל העולם צופים כי המחירים רק יעלו וממליצים ללקוחותיהם להשקיע בנדל"ן בבודפשט.

רכשתם דירה בבודפשט? אנו בחברת "לה דיפרנס" נעזור לכם לשמור על ערך ההשקעה?

חברת "לה דיפרנס" מתמחה בהשקעות נדל"ן בבודפשט. סוזנה  גרונר, מייסדת ומנכ"לית החברה,  התגוררה בבודפשט שנים רבות, היא מכירה  את כל הסודות והדרכים איך לעזור לכם לשמור על ערך ההשקעה.

סוזנה גרונר מנהלת קשרים עסקיים עם מומחים מקומיים בתחום הנדל"ן, היא תדע איך להשיג עבורכם את המחיר הנמוך ביותר בעת רכישת הדירה ואיך להשיג את התשואה הגבוהה ביותר לכל נכס.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? צרו קשר, שיחת ייעוץ ללא התחייבות!